Grumman F4F Wildcat
Opis
Podstawowe dane modelu:
Zalecane wyposażenie:
- silnik: 160-200W
- 2-4 serwa 9 gramowe
- lekki odbiornik
- regulator 15-20A
- pakiet LiPol 1050-1350 mAh
Zawartość zestawu:
- wyciete z epp elementy konstrukcyjne
- wzmocnienia węglowe
- popychacze, przeszklenie kabiny etc
- instrukcja w formie książeczki
link do relacji z budowy na forum zobacz>>
Doczytałem, że F4F doskonale spisywał się w początkach wojny o Pacyfik. Bardzo zwrotny, dobrze uzbrojony i opancerzony dzielnie stawiał czoło Japońskim "ZERO". Potem był bardzo przydatny w spieraniu ataków piechoty na japońskie pozycje. Niesamowicie wyglądało jego podwozie, jakże inne od pozostałych samolotów.
Samolot bardzo zwrotny więc będzie fajny z niego wojownik. Pomijam w budowie skrzydła i stateczniki, Chciałbym zwrócić uwagę na to, co jest w tym modelu najistotniejsze.
W średniopłacie skrzydło znajduje się dokładnie w środku kadłuba.
Kadłub w tym modelu jest rdzeniowy.
Mocne 18-sto milimetrowe ścianki dają mu dużą sztywność i odporność na uszkodzenia.
Stały problem gdzie umieścić baterie? :)
Przednia część kadłuba miedzy silnikiem, a natarciem skrzydła - prawie pionowo trzeba umieścić baterię.
Między wręgą silnika a bateria pozostaje ok 4 cm epp
Serwo steru wysokości instalujemy na końcu kadłuba.
Dane techniczne
ilość silników | jednosilnikowy |
ilość płatów | jednopłat |
Rozpiętość skrzydeł | 86 cm |
Trudność montażu (1-5*) | *** |
Rodzaj zestawu | EPA-kadłub przestrzenny |