Zwroty i reklamacje
ZWROTY I REKLAMACJE
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot bez zadawania pytań jest możliwy, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony oraz posiada metkę towarową oraz opakowanie. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną fakturą oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Jeżeli zwracany towar zostanie odesłany w opakowaniu nieoryginalnym firmy www.napolskimniebie.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztu opakowania ze zwracanej kwoty. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Zwrotowi podlegają wyłącznie towary produkowane seryjnie przez producentów. Jeżeli klient indywidualnie dobiarał kolor, fakturę, wielkość towaru zakupiony przez niego produkt nie podlega zwrotowi.
Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacja koloru lub proporcji produktu nie będzie rozpatrywane między innymi ze względu na różnie ustawienia parametrów monitorów klientów.
Jeśli w momencie dostawy zamówienia wygląd zewnętrzny opakowania transportowego (wgniecenia opakowania, wyraźny odgłos potłuczonego szkła) wskazuje na uszkodzenie zawartości prosimy o pisemną odmowę kurierowi przyjęcia paczki i niezwłoczne poinformowanie naszego sklepu.
Podstawą do przyjęcia reklamacji jest przesłanie reklamowanego produktu wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym (załączonym pod regulaminem)na adres:
F.U.H. Marek Rokowski (adres prowadzenia
działalności: ul. Spacerowa 33, Inwałd; 34-120 Andrychów 3
adres dla reklamacji: marek@ napolskimniebie.pl
Czas na rozpatrzenie reklamacji przez firmę F.U.H. Marek Rokowski . to 14 dni kalendarzowych.
Wraz z produktem koniecznym jest wysłanie dowodu zakupu oraz zgłoszenia reklamacyjnego ze szczegółowym opisem uszkodzenia.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Klient ma prawo do:
-
wymiany produktu na taki sam, ale pozbawiony wady,
-
wymiany na inny produkt z oferty,
-
zwrotu środków finansowych równych cenie produktu.
_____________________________________________________________
REKLAMACJA -zgłoszenie /proszę skopiować poniższy tekst do edytora tekstowego, a następnie go wypełnić i wydrukować/
_____________________________________________________________
F.U.H. Marek Rokowski,
ul. Spacerowa 33, Inwałd
34-120 Andrychów
Zgłoszenie reklamacyjne
Dane reklamującego:
………………………………………… …………………………………………….
(imię i nazwisko) (telefon kontaktowy, e-mail)
……….…………………………………………………………………………………….
(adres)
Data nabycia towaru: …………………………….
Dokument zakupu/numer: ………………………..
Reklamowany produkt:
..……………………….................................................................................................................
..……………………….................................................................................................................
..……………………….................................................................................................................
(Marka, model, kolor, rozmiar)
……………………………………………………………………………………………………………
..……………………….................................................................................................................
Stwierdzone wady: ……………………………………………………….....…………………………
………………………………………………………………………………………………....…………
..……………………….................................................................................................................
..……………………….................................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………………
Data i okoliczności stwierdzenia wady/usterki: …………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
Żądanie reklamującego: *
[ ] usunięcie wad / naprawienie towaru
[ ] wymiana towaru na wolny od wad
[ ] obniżenie ceny
[ ] odstąpienie od umowy (tylko w przypadku wady istotnej)
* zaznacz odpowiednie żądanie
_____________________________________________________________________________________________________
Wypełnia sprzedawca
Sposób załatwienia reklamacji: …………………………………………………………..…………..
Uzasadnienie: ………………………………………………………………………………….….……
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………..
(miejscowość, data) (podpis reklamującego)