• https://www.napolskimniebie.pl/pl/p/Zlin-Z-526-F/369

 
Waluty
Blog kategorie

Zwroty i reklamacje

ZWROTY I REKLAMACJE

Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Zgodnie   z   Ustawą  z  2  marca   2000  roku   "O  ochronie  niektórych   praw   konsumentów   oraz o  odpowiedzialności  za  szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny"  klient może zrezygnować z  towaru  kupionego  w  naszym  sklepie  bez  podania  przyczyny  w  ciągu  14  dni  od daty odebrania przesyłki.

Zwrot  bez  zadawania  pytań  jest  możliwy,  gdy  towar nie  był  używany,  nie został w żaden sposób zniszczony  oraz  posiada   metkę  towarową oraz opakowanie.  Zwracany  towar  należy  odsyłać  razem  z  otrzymaną fakturą   oraz  informacją   o  numerze  konta  na  jakie  należy  przelać  zwracane  pieniądze.  Jeżeli zwracany  towar  zostanie  odesłany  w opakowaniu nieoryginalnym firmy www.napolskimniebie.pl zastrzega sobie prawo do  potrącenia  kosztu  opakowania  ze  zwracanej  kwoty.  Pieniądze  zostaną  zwrócone  w ciągu 7 dni roboczych  przelewem  bankowym   na  konto  wskazane  przez  klienta.   Koszt  odesłania  towaru  nie podlega zwrotowi.

Zwrotowi podlegają wyłącznie towary  produkowane seryjnie przez producentów. Jeżeli klient indywidualnie dobiarał kolor, fakturę, wielkość towaru zakupiony przez niego produkt nie podlega zwrotowi.

Reklamacji  podlegają  wyłącznie  wady  ukryte  powstałe  z  winy  producenta.  Reklamacja  koloru lub proporcji  produktu   nie   będzie   rozpatrywane  między  innymi   ze   względu  na  różnie  ustawienia parametrów monitorów klientów.

Jeśli  w  momencie  dostawy  zamówienia  wygląd  zewnętrzny  opakowania  transportowego  (wgniecenia opakowania, wyraźny odgłos potłuczonego szkła) wskazuje na uszkodzenie zawartości prosimy o pisemną odmowę kurierowi przyjęcia paczki i niezwłoczne poinformowanie naszego sklepu.

 

 

Podstawą  do  przyjęcia  reklamacji  jest  przesłanie  reklamowanego  produktu  wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym  (załączonym pod regulaminem)na adres:

F.U.H. Marek Rokowski  (adres prowadzenia
działalności: ul. Spacerowa 33, Inwałd; 34-120 Andrychów 3 

adres dla reklamacji: marek@ napolskimniebie.pl

Czas na rozpatrzenie reklamacji przez firmę F.U.H. Marek Rokowski  . to 14 dni kalendarzowych.

 

Wraz  z  produktem  koniecznym  jest  wysłanie  dowodu  zakupu  oraz  zgłoszenia reklamacyjnego ze szczegółowym opisem uszkodzenia.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Klient ma prawo do:

  • wymiany produktu na taki sam, ale pozbawiony wady,

  • wymiany na inny produkt z oferty,

  • zwrotu środków finansowych równych cenie produktu.

 

 

 

_____________________________________________________________

REKLAMACJA -zgłoszenie /proszę skopiować poniższy tekst do edytora tekstowego, a następnie go wypełnić i wydrukować/

_____________________________________________________________ 

F.U.H. Marek Rokowski,

ul. Spacerowa 33, Inwałd

34-120 Andrychów

Zgłoszenie reklamacyjne

Dane reklamującego:

………………………………………… …………………………………………….

(imię i nazwisko) (telefon kontaktowy, e-mail)

……….…………………………………………………………………………………….

(adres)

Data nabycia towaru: …………………………….

Dokument zakupu/numer: ………………………..

Reklamowany produkt:

..……………………….................................................................................................................

..……………………….................................................................................................................

..……………………….................................................................................................................

(Marka, model, kolor, rozmiar)

……………………………………………………………………………………………………………

..……………………….................................................................................................................

Stwierdzone wady: ……………………………………………………….....…………………………

………………………………………………………………………………………………....…………

..……………………….................................................................................................................

..……………………….................................................................................................................

……………………………………………………………………………………………………………

Data i okoliczności stwierdzenia wady/usterki: …………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

Żądanie reklamującego: *

[ ] usunięcie wad / naprawienie towaru

[ ] wymiana towaru na wolny od wad

[ ] obniżenie ceny

[ ] odstąpienie od umowy (tylko w przypadku wady istotnej)

* zaznacz odpowiednie żądanie

_____________________________________________________________________________________________________

Wypełnia sprzedawca

Sposób załatwienia reklamacji: …………………………………………………………..…………..

Uzasadnienie: ………………………………………………………………………………….….……

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………..

(miejscowość, data) (podpis reklamującego)

Bestsellery
wkręt fi2x8mm do mocowania silników
wkręt fi2x8mm do mocowania silników
0,45 zł
szt.
serwomechanizm  9gramowy
serwomechanizm 9gramowy
14,90 zł
szt.
Nowości
Messerschmitt Bf 209 A-4
Messerschmitt Bf 209 A-4

135,00 zł

szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl