Silnik Emax GT2215/10
Opis
Silnik bezszczotkowy EMAX GT2215/10
Charakterystyczne cechy silników EMAX serii GT.
- ulepszony profil przedniej płyty obudowy, co spowodowało znaczne polepszenie warunków chłodzenia. W praktyce oznacza to, niższą temperaturę pracy i w efekcie wzrost sprawności silnika.
- cewki z wysokiej jakości stali krzemowej 0,2mm, które powodują obniżenie temperatury pracy i wzrost sprawności silnika.
- możliwość dwustronnego montażu silnika bez jego modyfikacji, zapewnia to dodatkowy - opcjonalny wał dołączony do silnika. W opakowaniu znajdziemy również łoże mocujące silnik.
- zwiększona średnica wału, co powoduje mniejsze prawdopodobieństwo uszkodzenia przy niefortunnych lądowaniach oraz zwiększa precyzję osiowego zamocowania śmigła - co bezpośrednio wpływa na zmniejszenie drgań.
- wyższa jakość łożysk, lepiej znoszących wysokie temperatury.
- większa elastyczność pod względem zastosowania napięcia zasilającego i śmigła
- zwiększona sprawność
- nowe - solidne i przy okazji gustowne opakowanie chroniące precyzyjny silnik podczas transportu
liczba ogniw zasilających [LiPo]: 2 - 3
współczynnik KV [obr./V]: 1100
ciąg maksymalny [g]: 1200
maksymalny pobór prądu [A]: 22
moc maksymalna [W]: 276
zalecana średnica śmigła [cale]: 10 x 4,7 / 10 x 5
zalecana masa modelu [g]: 300 - 1100
średnica silnika [mm]: 28,5
długość silnika bez wału [mm]: 31,5
średnica wału [mm]: 4
masa silnika [g]: 70