Regulamin
Regulamin
Regulamin określa zasady zakupów w sklepie www.napolskimniebie.pl należącym do F.U.H. Marek Rokowski z siedzibą: ul. Spacerowa 33, Inwałd; 34-120 Andrychów.
Firma posiada numer REGON 070564716 oraz numer NIP 5511006012.
Dane do wpłat : F.U.H. Marek Rokowski, ul. Spacerowa 33, Inwałd; 34-120 Andrychów
Bank i nr konta: PEKAO S.A. o/Bielsko-Biała
ul. Ks. Stojałowskiego 23 43-300 Bielsko-Biała Polska
swift: PKOPPLPW
iban: PL 49 1240 4142 1111 0000 4826 0149
Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
INFORMACJE OGÓLNE
Sklep internetowy napolskimniebie.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem strony internetowej www.napolskimniebie.pl
Klientem sklepu może być wyłącznie osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Wszystkie produkty oferowane na stronie www.napolskimniebie.pl są fabrycznie nowe, oryginalne, wolne od wad fabrycznych i prawnych oraz zostały wprowadzone na rynek polski legalnie.
Wszystkie ceny produktów w sklepie internetowym podane są w wartości brutto w polskich złotych lub innej wybranej w opcjach sklepu walucie.
Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura vat przesyłana na życzenie w formie elektronicznej na podany przez Kupującego adres mailowy.
Zdjęcia przedstawionych w sklepie towarów mogą odbiegać od wyglądu rzeczywistego produktu z uwagi na przetwarzanie obrazu w formie zdjęcia cyfrowego.
ZAMÓWIENIA
Zamówienia można dokonywać przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem strony internetowej www.napolskimniebie.pl
Do realizacji zamówienia koniecznie jest podanie adresu dostawy ( imię i nazwisko, ulica, kod pocztowy, miasto) oraz danych kontaktowych (imię i nazwisko, telefon, e-mail).
W przypadku podania nieprawdziwych, nie pełnych lub błędnych danych - Sprzedający spróbuje skontaktować się z Kupującym w celu ich uzupełnienia lub sprostowania. Jeśli kontakt nie będzie możliwy Sprzedający może odstąpić od umowy sprzedaży.
Przyjęcie zamówienia do realizacji następuje:
-
W przypadku zamówień płatnych poprzez system Paypal – po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu PayPal
- W przypadku zamówień płatnych poprzez system płatności online obsługiwanym przez Blue Media S.A. – po otrzymaniu potwierdzenia pozytywnej autoryzacji z systemu
-
W przypadku zamówień płatnych przelewem bezpośrednio na konto F.U.H. Marek Rokowski, po zaksięgowaniu płatności.
Po dokonaniu zamówienia klient otrzymuje drogą mailową jego potwierdzenie co jest równoznaczne
z zawarcie pomiędzy Sprzedającym a Kupującym umowy kupna sprzedaży.
Wprowadzenie zmian w zamówieniu jest możliwe wyłącznie za zgodą Sprzedającego.
KOSZTY I TERMINY DOSTAWY
Przy każdym towarze podany jest czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który upływa od złożenia zamówienia do chwili wysłania zamówionych towarów ze sklepu, przy czym nie są uwzględniane dni wolne od pracy, ani święta. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie czasu najdłuższego z podanych.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem www.napolskimniebie.pl skontaktuje się z Klientem, który podejmie decyzje o sposobie realizacji zamówienia (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.
Termin otrzymania przesyłki to czas realizacji + przewidywany czas dostawy.
Przesyłki na terenie Polski dostarcza kurier terminy dostarczenie przesyłek są następujące:
-
dostarczane przez kuriera - 2-6 dni roboczych.
Koszt wysyłki zamówień kształtuje się następująco:
-
zamówienia realizowane przez InPost - od 14,00 zł,
- zamówienia realizowane przez kuriera - od 16,00 zł,
DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI
Klient może wybrać jedną z niżej wymienionych form płatności za zamówiony towar:
-
przelew bankowy,
-
płatność on-line: Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.”. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami oraz kartami płatniczymi jest PayPro S.A.
- Karty płatnicze:
* Visa
* Visa Electron
* Mastercard
* MasterCard Electronic
* Maestro
Zakupy towarów, przy których widnieje opis „na zamówienie” realizowane będą wyłącznie po wpłacie 100% wartości zamówienia.
ZWROTY I REKLAMACJE
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrot bez zadawania pytań jest możliwy, gdy towar nie był używany, nie został w żaden sposób zniszczony oraz posiada metkę towarową oraz opakowanie. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną fakturą oraz informacją o numerze konta na jakie należy przelać zwracane pieniądze. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami Jeżeli zwracany towar zostanie odesłany w opakowaniu nieoryginalnym firmy www.napolskimniebie.pl zastrzega sobie prawo do potrącenia kosztu opakowania ze zwracanej kwoty. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym na konto wskazane przez klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Zwrotowi podlegają wyłącznie towary produkowane seryjnie przez producentów. Jeżeli klient indywidualnie dobiarał kolor, fakturę, wielkość towaru zakupiony przez niego produkt nie podlega zwrotowi.
Reklamacji podlegają wyłącznie wady ukryte powstałe z winy producenta. Reklamacja koloru lub proporcji produktu nie będzie rozpatrywane między innymi ze względu na różnie ustawienia parametrów monitorów klientów.
Jeśli w momencie dostawy zamówienia wygląd zewnętrzny opakowania transportowego (wgniecenia opakowania, wyraźny odgłos potłuczonego szkła) wskazuje na uszkodzenie zawartości prosimy o pisemną odmowę kurierowi przyjęcia paczki i niezwłoczne poinformowanie naszego sklepu.
Podstawą do przyjęcia reklamacji jest przesłanie reklamowanego produktu wraz z wypełnionym zgłoszeniem reklamacyjnym (załączonym pod regulaminem)na adres:
F.U.H. Marek Rokowski (adres prowadzenia
działalności: ul. Spacerowa 33, Inwałd; 34-120 Andrychów 3
adres dla reklamacji: marek@ napolskimniebie.pl
Czas na rozpatrzenie reklamacji przez firmę F.U.H. Marek Rokowski . to 14 dni kalendarzowych.
Wraz z produktem koniecznym jest wysłanie dowodu zakupu oraz zgłoszenia reklamacyjnego ze szczegółowym opisem uszkodzenia.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Klient ma prawo do:
-
wymiany produktu na taki sam, ale pozbawiony wady,
-
wymiany na inny produkt z oferty,
-
zwrotu środków finansowych równych cenie produktu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Sprzedawca dokłada wszelkich starań, aby treść oferty sprzedaży towarów jak najdokładniej odpowiadała rzeczywistości. Możliwe jest jednak wystąpienie błędu podczas aktualizacji np. ceny. Powstałe w ten sposób rozbieżności zostaną skorygowane na etapie przyjmowania zamówienia.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie sklepu napolskimniebie.plmają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany obowiązują od daty ich wprowadzenia przez Sprzedawcę , po udostępnieniu zmienionego Regulaminu na stronie internetowej www. napolskimniebie.pl
Życzymy udanych zakupów
napolskimniebie.pl
_____________________________________________________________
REKLAMACJA -zgłoszenie /proszę skopiować poniższy tekst do edytora tekstowego, a następnie go wypełnić i wydrukować/
_____________________________________________________________
F.U.H. Marek Rokowski,
ul. Spacerowa 33, Inwałd
34-120 Andrychów
Zgłoszenie reklamacyjne
Dane reklamującego:
………………………………………… …………………………………………….
(imię i nazwisko) (telefon kontaktowy, e-mail)
……….…………………………………………………………………………………….
(adres)
Data nabycia towaru: …………………………….
Dokument zakupu/numer: ………………………..
Reklamowany produkt:
..……………………….................................................................................................................
..……………………….................................................................................................................
..……………………….................................................................................................................
(Marka, model, kolor, rozmiar)
……………………………………………………………………………………………………………
..……………………….................................................................................................................
Stwierdzone wady: ……………………………………………………….....…………………………
………………………………………………………………………………………………....…………
..……………………….................................................................................................................
..……………………….................................................................................................................
……………………………………………………………………………………………………………
Data i okoliczności stwierdzenia wady/usterki: …………………………………………………….
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
Żądanie reklamującego: *
[ ] usunięcie wad / naprawienie towaru
[ ] wymiana towaru na wolny od wad
[ ] obniżenie ceny
[ ] odstąpienie od umowy (tylko w przypadku wady istotnej)
* zaznacz odpowiednie żądanie
_____________________________________________________________________________________________________
Wypełnia sprzedawca
Sposób załatwienia reklamacji: …………………………………………………………..…………..
Uzasadnienie: ………………………………………………………………………………….….……
……………………………………………………………………………………………………………
……………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………..
(miejscowość, data) (podpis reklamującego)